Toimitusehdot

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Hauskakauppa.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse myynti(at)hauskakauppa.fi

4. Hauskakauppa.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Hauskakauppa.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Hauskakauppa.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.


2. Toimitustavat

- Kirjelähetys Postilla postilaatikkoon, hinta 2,90 €

Vain pienet lähetykset, verkkokauppa antaa tämän toimitustavan vain silloin kun tilaus voidaan toimittaa kirjepostina.

- Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 5,90 €

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. HUOM, kaikki tilaukset / tuotteet eivät mahdu Smartpost automaatteihin, joten näissä tapauksissa verkkokauppa ei anna tätä toimitustapaa käytettäväksi.

- Nouto valitsemastasi Postista, hinta 6,90 €

Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. 

- Postin kotiinkuljetus, hinta 9,90 €

Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys, mutta edellyttää että olet vastaanottamassa sen. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan. 

Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä.  Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin.


- Nouto lähimmästä Matkahuollosta, hinta 5,90 €

- Nouto lähimmästä Lähikaupasta tai R-kioskista, hinta 5,90 €

Nouda pakettisi Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa Keskon K-Market-, Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-myymälästä tai R-kioskista. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä.

- Toimitus suoraan kotiovellesi, hinta 9,90 €

Matkahuolto tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Jakelu sovitaan asiakkaan kanssa puhelimitse.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.


3. Maksutavat

Klarna Checkout: Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia!

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Klarna lasku: Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä 3,60 euroa.

Osamaksu - Klarna tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: Klarna tiliehdot

Ennakkolasku (Yrityksille): Jos rekisteröidyt verkkokauppaan yrityksenä on sinulla mahdollista tilata tuotteita Ennakkolaskulla, tämä on myös ainoa tapa Yrityksen tehdä maksusuoritus. Tee tilaus normaalisti, valitse maksutapa: "Ennakkolasku" ja saat laskun sähköpostiin. Kun suoritus näkyy tilillämme laitamme tuotteet matkaan.


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Kaikilla perustuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Poikkeuksia palautuksissa: Pilailuvälineitä ei voida ottaa palautuksina kertakäyttöisyyden vuoksi. Intiimituotteet, alusasut, sukat ja iholle tulevat tuotteet ovat hygieniasyistä palautuskelvottomia. Sama koskee kosmetiikka- tai maskeeraustuotteita, sekä peruukkeja.

Toimituskuluista paluurahti jää maksettavaksi, poislukien naamiaisasujen vaihdoissa joissa tuote vaihdetaan joko isompaan kokoon tai eri malliin (näihin tarjoamme ilmaisen ns. tuotevaihdon). Noutamattomattomissa tilauksissa hyvityksestä vähennetään molempien suuntien rahdit, koska noutamaton tilaus ei ole asiakaspalautus.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen myynti(at)hauskakauppa.fi niin annamme tarkemmat palautusohjeet. Noutamatta jätetty tilaus ei ole asiakaspalautus.

Pyydämme palauttamaan tuotteet ensisijaisesti Matkahuollon asiakaspalautuksena osoitteeseen: 

Hauskakauppa.fi , Ruutihaantie 10 , 84100 Ylivieska
Palautusnumero matkahuollolle: 
9503755

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa. 

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.
  • Ota aina talteen palautuksessa saatu tosite / seurantanumero (tällä paketti voidaan jäljittää jos se ei tule perille).

 

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: myynti(at)hauskakauppa.fi

 

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen myynti(at)hauskakauppa.fi tai soittamalla 0400-386977. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Hauskakauppa.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

 

7. Yhteystiedot

Hauskakauppa.fi
Ruutihaantie 10
84100 Ylivieska

Puh. 0400-386977

Sähköposti: myynti(at)hauskakauppa.fi